Monday, September 2, 2013

Film faves 2

Hey :)
Długo nie pisałam na blogu ale będe próbowała robić to częściej(jak macie pomysły na posty do zostawcie je w komentarzach pod tym postem). Dzisiaj mam dla was kolejną część postu z moimi ulubionymi filmami :)
Usłyszałam o tym filmie kilka dni temu na imdb, nie wyglądał super zachęcająco ale po obejrzeniu tego filmu byłam jednak nim zachwycona. Przyznam, że pod sam koniec płakałam cały czas, chociaż nie był smutny itp. Film opowiada o nauczycielu zastępczym, który zaczyna dogadywać się ze swoimi uczniami, którzy zawsze byli kłopotliwi. 


Amanda Seyfried jest jedną z moich ulubionych aktorek, więc jednej nocy chciałam obejrzeć wszystkie filmy z nią i trafiłam na "Chloe". Chociaż na imdb ma tylko 6/10 ja bym dała 7.5/10, może to tylko przez Amande ale historia sama w sobie jest inna.  Lekarka(Julianne Moore) zatrudnia dziewczyne(Amande) , aby uwiodła jej męża, którego podejrzewa o zdrade. Historia w pewnym momencie sie kompletnie odwraca, kiedy zatrudniona dziewczyna zaczyna uwodzić całą rodzine. 



American Beauty jest filmem, który każda osoba musi przynajmniej raz zobaczyć. Historia jest bardzo skomplikowana bo dużo się dzieje. Ojciec Jane przechodzi kryzys wieku średniego i zakochuje się w jej koleżance, do całej historii dochodzi też nowy sąsiad rodziny, który jest bardzo dziwny. 


The Help jest filmem, który oglądam za każdym razem jak gdzieś lecę. Jest na prawie każdym długim locie, ale mi to nie przeszkadza bo film jest świetny. Aktorzy byli świetnie dobrani, szczególnie Emma Stone i Wiola Davis <3 Film opowiada o życiu o Afro-Amerykanach w latach 60. Skeeter(Emma Stone) pisze książkę na temat praw obywatelskich Afro-Amerykanów i ich codziennego życia. 



Na dzisiaj to wszystko, ale za kilka dni spróbuje napisać kolejnego posta z resztą filmów :)
Berry <3



14 comments:

  1. Musze poogladac :D Moim "all time favourite" jest The Perks of being a Wallflower a z komedii to Kac Vegas, ogladalam wszystkie czesci po 10 razy :D

    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Bardzo lubię twój blog . :D


    http://kamerkowelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. fajnie zapraszam do mnie + http://modastyletomojezycie.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  4. zobacz sobie "dziewczyna z tatuażem" albo "sex story" z Milą Kunis i Justinem Timberlakem :)

    ReplyDelete
  5. super :D Zapraszam do nas megan-und-pacha.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  6. Widzę , że masz bardzo dobry gust :) Może oglądałaś "Igrzyska śmierci " jeśli nie zachęcam :) Gorące całusy i pozdrowienia xoxoxo :)



    http://lena-daily-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Super :D Zapraszamy do nas megan-und-pacha.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Moze jakies DIY?
    Cos o sobie
    Cos bardziej emocjoanlnego (bo np to o kompleksach jest swietne)
    To tyle, sorry, ze troszke malo :c

    ReplyDelete
  9. Oglądałam The Help i uwielbiam ten film ! :D

    bibiandbibi.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Opisz swój początek roku szkolnego albo ulubione książki tym razem :)
    Świetny post. Polecam ci też obejrzenie filmu Inception albo Black Swan ;D I tak w ogóle to kocham cię Berry <3 Ile bym dała żeby mieć taką przyjaciółkę jak ty...

    ReplyDelete
  11. Ciekawie się zapowiadają te filmy, z chęcią obejrzę ;)

    my-pink-sunglasses.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. cześć też mam bloga i proszę przeglądnicie ;P
    http://puppyseroum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. سمَـَّوُوُحخ ̷̴̐خ ̷̴̐خ ̷̴̐خ امارتيخ ̷̴̐خ

    ReplyDelete