Saturday, July 23, 2011

840 subscribers !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jaki kokurs ?

AAAAAAAAAAAAAAAAa gdybyście mogli zobaczyć jak się cieszę.
Dziękuję wam za wszystko co robiliście <3
A więc ja sobie tutaj siedzę w Tajlandii jakoś żyję jeszcze i myślę nad nowym konkursem.
 Więc jak na moim facebooku wspominałam to potrzebuję trochę pomysłów możecie wszędzie zostawiać komentarze i wysyłać do mnie wiadomości z pomysłami. Najfajniejszy pomysł będzie oczywiście nagrodzony :)
A tak w ogólę zachwycam się torbami i rzeczami z firmy Kath Kidston i oczywiście we wszystkich książkach które czytam jest coś o butach Jimmy Choo, torebkach Chanel i Gucci i myślę sobie jak ja to bym chciała taką posiadać (co jest nie możliwe :( ) No to były takie pogadanki zamiast filmiku.

3 comments:

  1. http://xkamilson.blogspot.com/ wbijaj! : )

    ReplyDelete
  2. może konkurs makijażowy na taki Naturalny ?

    ReplyDelete
  3. Hej ! ;] Byłaś w moich obserwatorach na poprzednim blogu, ale przeniosłam się na pingera, więc jeżeli maasz ochotę to wpadnij czasem ;]
    http://iwantbe.pinger.pl/

    ReplyDelete