Saturday, May 12, 2012

Berry Fashion- Fashion rack

Kiedy edytowałam filmik i mi się coś ładowało zdążyłam obejrzeć kilka nowych filmów allthatglitters21 i stronę elleandblair.com


Od jakiegoś czasu podoba mi się jeden pomysł który cały czas tam pokazują, lecz mam problem ponieważ nie mam na niego miejsca. A więc jest to wieszak, ten co mają w przymierzalniach w sklepach i go przesuwają z jednej do drugiej przymierzalni itp. Więc dostać taki to nie problem, mogę pójść do firmy rodziców i sobie znaleść taki ale teraz problem gdzie to postawić u mnie.
Właściwie może zacznę do czego on w ogóle się przydaje. Dla osoby jak ja, która uwielbia modę, i wszystko co związane z organizacją jest to świetna rzecz. 
1. Podczas pakowania-jeśli widzieliście mój filmik z nową metodą do pakowania, taki wieszak sprawował by się lepiej od mojego łożka, które załamuje się już. Poza tym jest bliżej ziemi więc łatwiej organizować buty itp.

2.Do filmów, lub zdjęć-dla osoby takiej jak ja co robi filmy typu OOTD albo o modzie ogólnie, taki wieszak jest numerem 1. Jeśli jeszcze nie rozumiecie dlaczego to pokaże wam pewne zdjęcie, można powiedzieć, że to plan zdjęciowy Berry :P 
Gdybym miała taki wieszak, nie miałabym bałaganu takiego. Przydaje się także osobom zainteresowanym fotografią, na różne sesje zdjęciowe łatwo przygotować zestawy ubrań.

3.Planowania zestawów na jakieś wyjście-ja mam z tym problem, szczególnie dlatego, że rzadko gdzie kolwiek wychodzę. Jak zacznę się tak ubierać to wywalam całą szafę, przez co muszę robić sobię póź niej ścieżki do łóżka. Z takim wieszakiem byłoby o wiele łatwiej ponieważ bym wyjeła wszystkie moje propozycje na wyjście i dobierała do nich to co pasuje a później decydowała się na jedną z nich. To zajeło by mi z max.20 min a jak z szafy wyrzucam to 30 minut. 

4.Przygotowanie na tydzień-jak nie miałam mundurka w szkole miałam zawsze problem z wybraniem rano co założyć. W pewnym momencie zaczełam przygotowywać sobie gotowe zestawy ubrań na 6 dni. Chodziłam do szkoły 5 dni ale każdy ma różne dni, więc wolałam sobie zostawić większy wybór. Moja szafa wtedy była połową tej mojej teraz, więc miałam dużo wolnego miejsca. W niedziele wybierałam ubrania i na końcu szafy zostawiałam na wieszakach. Było to o tyle dobre, że budziłam się musiałam wybrać tylko wieszak i koniec. Mogłam spać 10-15 minut dłużej :)

Na razie tyle mam przydatnych rzeczy związanych z tymi wieszakami.
Kto ma pomysł gdzie bym coś takiego wstawić mogła? 
xoxo Berry <3

8 comments:

  1. hmmm nawet fajny pomysł moim zdaniem można ten wieszak postawić obok szafy lub toaletki ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. zgadzam się z Tobą, to świetny pomysł ;)

      Delete
  2. super blog !:)))))))))))) .

    zapraszam do mnie !
    http://littlesinceresmile-fashionstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. fajny pomysl, ale mam troche za maly pokoj :P jak lubicie mode to zapraszam na mojego bloga:) http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Od dawno oglądam Twoje filmiki razem z kolezankami, uwielbiam Cię;)
    Pozdrawiam :D

    I zapraszam do mnie www.fancyrelish.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Fajny jest taki wieszak. Wydaje mi się że są takie w ikei !!! Mam nowego bloga i chce go jakoś zareklamować http://myfashionstyle44.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. sama chcę sobie kupić taki wieszak ale nie mam zbytnio gdzie go postawić .
    Mój blog ma małą oglądalność więc jakbyś mogła zajrzeć , skomentować byłabym wdzięczna :) masz świetnego bloga ! C:

    ReplyDelete
  7. Pomysł rzeczywiście super ciekawy, jednak tak jak w moim przypadku wyłacznie na balkonie jest ostatnie wolne miejsce ;) Lub na siłe w przedpokoju.

    ReplyDelete